Camilla

Mitt liv och lite till

Kopplat om.

Kategori: Gamla inlägg

Nu har KomMedia haft årsmöte så nu sitter jag inte med där längre. Istället ska jag bli deras revisor. Flashigt värre. Dock ska jag fortfarande toasta på julsittningen så mitt arbete där är inte slut. Jag provade en till ny grej igår. Jag försökte mig på att vara elektriker. Jag måste faktiskt säga att med Hermis hjälp gick det riktigt bra. Så nu har jag tagit bort våra gamla fula lampor och kopplat om dem till något mycket finare. Riktigt najs. Ikväll ska jag bli brunett. Nej inte så drastiskt precis men jag ska göra ljusbruna slingor. det passar sig på vintern tycker jag. Hoppas bara att mamma inte blir arg eftersom hon gjorde blonda slingor på mig nyligen. Men de behövs ju också så att det inte blir bruna slingor blandat med blond utväxt. Det är nog inte så fint. Men vi får se hur det går. Jag kanske fegar ur.

The ride

Kommentarer


Kommentera inlägget här: