Camilla

Mitt liv och lite till

Lyxig förpackning.

Kategori: Gamla inlägg

Nu är det över. Det känns konstigt och tomt. Novembergalan 2008 har tagit upp så mycket tid och tankekraft den senaste tiden. Dock så är jag väldigt nöjd med resultatet och jag har bara fått höra positiva reaktioner. (Men vem skulle våga säga att det var dåligt när alla vet vilket nervöst nervvrak jag varit på sistonde?). Jag hade kul i alla fall. Toastmasters Andreas och Gustav gjorde ett fantastiskt jobb. Ja, alla som hjälpte till på något sätt var underbara. Tack! Mellanfest, Stallet och efterfesten hos oss var kanon också. En rolig men stressig heldag i lyxig förpackning. Dock låste Hermis ute mig när jag skulle gå ner och säga hejdå till några gäster på efterfesten. Sedan gick hon och lade sig och vaknade inte av att jag frenetiskt ringde på dörrklockan och på hennes mobil. Som tur var var en av mina grannar vaken och lånade mig husrum för natten. Kan vara en bra anledning till varför man ska hålla sig på god kant med sina grannar. Nu blir det i alla fall dags att ta tag i juridikkursen 4 veckor framöver. Inget får stå ivägen för det. Alltså är det dags att ta upp boken och läsa tills jag somnar. Återigen tack till alla som kom och gjorde Novembergalan 2008 möjlig.


If you change your mind, I'm the first in line

Kommentarer


Kommentera inlägget här: