Camilla

Mitt liv och lite till

Min vurpa.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag provat på två nya saker. Det första är att jag börjat ta tag i läsandet i början av kurs. Inte för att det känns så mycket lugnare för det men ändå, framsteg! Det andra är att jag har spelat curling! En fantastiskt trevlig sport. Det blev inte heller otrevligare av att jag spelade ihop med underbara VKare (och dessutom i bästa laget trots att det inte direkt var min förtjänst). Det som jag egentligen är mest stolt över är min vurpa. I vanliga fall när jag ramlar känns det som att alla delar i min kropp + allt runt omkring mig går sönder men den här gången föll jag utan att det gjorde ont (riktigt smidigt faktiskt för att vara jag) och sen reste jag mig upp och det var inte ens det minsta pinsamt. Det kanke i och för sig beror på att jag känner mig bekväm med alla som var med. men ändå, ännu ett framsteg. Imorgon ska jag också prova en ny sak. Casediskussion. Efter det blir det saker jag definitivt har gjort förut. VK-möte och sen utgång på Sivans. Utgången blir med Allkårsstyrelsen för att fira att Novembergalan gick i lås. Det har varit en mycket lyckad dag på alla håll och kanter så som jag ser det. Och snart bär det av hemåt och då ska jag dels få umgås med min lilla Madelajn som jag inte sett på en evighet och sen ska Mattias firas rejält. Det kommer att bli en bra helg.
Jag såg 50 first dates idag så därför blir det den här låtraden.

Maybe if we think and wish and hope and pray it might come true
Baby then there wouldn't be a single thing we couldn't do

Kommentarer


Kommentera inlägget här: