Camilla

Mitt liv och lite till

Riktigt lyckad.

Kategori: Gamla inlägg

Nu har baklänges gått av stapeln för detta året. Sittningen var minst lika bra som vanligt men underbara Simon och Daniel som toastmasters. Kvällen som följde var även den riktigt lyckad. det var länge sedan jag hade så kul så länge. Jag var på topp i 13 timmar. Helgen innan var vi i Halmstad, alla tjejer från Växjö utom Hermis. Wibban hade 20-årsfest tillsammans med Marcus och det var 80-tal på menyn. Så utspökade till tänderna i pasteller och benvärmare tog vi oss ut i skogen för ett dundarnde partaj. Det som  toppade hela kvällen var de fantastiska tävlingsbuggarna som till och med lyckades göra mig till en stjärna på dansbanan. Det är inte dåligt det. Lets dance nästa. Veckan hart varit stressig men kul. Planeringen av Novembergalan börjar kännas stabil men vi får se efter mötet med brandservice imorgon. Jag har i alla fall precis varit hemma i Halmstad och hämtat min klänning som mamma så snällt sytt till mig. Den blev inte riktigt som jag tänkt mig men den blev fin ändå. Nu är det dags att ta nya tag och ta steget ut i en ny vecka. Fabulous.


En gång är ingen gång, två är lika med noll
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: