Camilla

Mitt liv och lite till

Typiskt höst.

Kategori: Gamla inlägg

Då var det utgång igår ändå trots att jag inte skulle. Men det var skönt att få koppla bort tankarna en stund. Jag har inte tänkt så mycket som jag gjort på sista tiden på en evighet känns det som. Och på Sivans dansgolv kan jag verkligen slappna av och vara mig själv. Randomly gick jag hem och sov hos Emelie vilket var jättemysigt eftersom vi fick pratat igenom allt som vi går och grubblar på. Jag vaknade visserligen jättegott men sen när jag kom hem kändes det som att jag vaknat på fel sida. Som tur är har jag en sambo som förstod detta och lät mig vara ifred. Så nu har jag sytt klart min klänning i alla fall och kvällen blev bra ändå tillslut. Calle kom hit och vi planerade inför vår toastning på julsittningen. Jag tror att det kommer att bli kanon. Mitt humör är typiskt höst. Precis innan julljusen lyser upp. Jag hoppas att julen kommer tidigt iår.

Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någon stans
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Kommentarer


Kommentera inlägget här: