Camilla

Mitt liv och lite till

Undvika anklagelser.

Kategori: Gamla inlägg

Hu. Idag vaknade jag verkligen på fel sida. Jag hade ställt klockan på åtta eftersom jag tänkte gå till bibblan och plugga lite underbar juridik. Eftersom jag inte somnade förän två igårkväll znoosade jag till halv tio och strosade sedan ut i vardagsrummet. Av någon underlig anledning beslöt jag mig för att titta i min kalender (förmodligen för att se vad jag skulle uträtta under dagen). Då ser jag att vi har föreläsning idag klockan tio! Hermis var inte heller vaken så det blev till att slita upp henne ur sängen. Riktigt stressigt. Dock blev dagen ganska bra tillslut ändå. Föreläsningen var intressant fastän jag hade svårt att koncentrera mig. Direkt efter bar det av till D-huset (av alla ställen, nostagi från gymnasiet) för att intervjua de sökande till KomMedias styrelse. Jag tror att den nya styrelsen kommer att bli kanon. Efter detbar det av på NK-möte där vi utvärderade Novembergalan och diskuterade kring Allkår med nationsordföranden. Alla var nöjda och glada. Eftter mötet åkte vi och lämnade dukar på BS Party (skånskt uttal ala Frida) och tombolan på Tombolacentralen (jo det finns en sådan). Nu är jag bara hemma och tar det lugnt och trots denna händelserika dag kan jag ännu en gång inte somna. På föreläsningen idag diskuterade vi bloggar och internet. Vad man får skriva och inte skriva. Jag får till exempel inte skriva att Johanna åt ägg till frukost idag. Det gjorde hon så det är helt sant men jag får inte skriva det ändå. Jag kan använda ett annat namn så som Hermis för att folk inte ska kunna lista ut att det är hon. Men då får jag nog använda ett annat namn än Hermis vid vidare eftertanke eftersom det är en del som vet att hon kallas så. Nej, för att undvika anklagelser och att bli stämd så säger jag nu att jag känner ingen Johanna, hon är definitivt inte min sambo och jag kallar henne absolut inte för Hermis. Allt är bara hittepå. Egentligen bor jag på en alptopp och har ingen som helst kontakt med omvärlden. Jag sitter här under mitt vindskydd och hittar på historier om fiktiva vänner. Finns det någon lag som förbjuder det? Hoppas inte det för då är jag illa ute. Tur att polisen inte har tid att kolla upp alla bloggare. De vet ändå inte vilken alptopp de ska leta på. God natt!

We all live in a yellow submarine

Kommentarer

  • Hermis säger:

    hehehe..klockis :) gillar att läsa din blogg för då får jag ju veta ännu mer om min underbara sambo. puss på dig min stökiga men helt fabulousaaa rumskamrat. eller jag hittar ju bara på. Det fattar du va? Jag vet ju egentligen inte alls vem du är-bor på min egen altopp..någonstans i rummet bredvid.....kanske.

    2008-11-18 | 23:34:25

Kommentera inlägget här: