Camilla

Mitt liv och lite till

Vara hemma.

Kategori: Gamla inlägg

Ja då var det helg igen. Dock ska jag inte spendera denna helgen på fabulösa Sivs. Nej, fredagskvällen kommer att bli ett (eller ett par) glas vin med min kära Madelajn. Det var så länge sedan. Och på lördagen blir det halabalo för att fira att Matte äntligen blivit ett år äldre. Helger i Halmstad brukar bli bra så jag har byggt upp lite förhoppningar. Sen är det ju också skönt att få träffa mamma, pappa och lillebror. I onsdags var det party med Allkår. Sjukt trevlig kväll med Sing Star och gott sällskap. Dock var det några i Allkårsstyrelsen som övertalade mig att gå ut, när jag vill vara hemma, som sen inte själva dök upp. Det tycker jag är lite dålig stil. Men men vi som var där höll uppe nivån galant. Igår vara det dock lite jobbigt eftersom vi hade föreläsing i fem timmar. Som tur var var det intressant och vi hade paus i tre timmar emellan passen. Det är lite jobbigt just nu för jag känner att jag gillar juridikkursen, det är sjukt intressant, men jag hinner inte lägga ner så mycket tid på den som jag hade velat. Jag ska i alla fall ta dagen idag och lääääsa. Igår fick jag äntligen bada i badkar igen. Det var sjukt länge sedan. Jag har badat i havet, på badhuset, på spa och i badtunna och det är ju jättekul men det var riktigt skönt att få krypa ner själv i mitt badkar och läsa Kalle Anka. Ikväll ska jag och mamma äta underbar Sushi (Takenaka har den bästa!) och lillebror får pizza. (Pappa ska på två fester. Han är poppis tydligen). Det är skönt att vara hemma.

Anyone who faild like I do
Anywone who wasn't ready to fall
Just det! Det har snöat här också. Jag antar att det gjort det i Växjö med men att det snöar i Halmstad är nästan ett mirakel. Fantastiskt vackert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: