Camilla

Mitt liv och lite till

Underliga saker.

Kategori: Gamla inlägg

Sista dagen och natten på jobbet idag för den här sommaren. Känns både skönt och lite sorgligt. Fast mest är det lite sorgligt för att alla andra ska till Leffes eller på annat skoj ikväll och jag ska se på sommarkrysset. Men men. Jag lyckades i alla fall vara ledig i torsdags då det var en helt underbar stranddag. Tråkigt nog fick jag brillebränna och har inte haft någon chans att sola bort den. That's life. Nu väntar i alla fall en härlig vecka med små resor till både Göteborg och Stockholm. Vet dock inte när, hur eller hur mycket det blir av men av ska det bli. Alltså får jag äntligen min semestervecka som jag tjatat om. Lovely. Min kusin C och hennes boyfriend from over there anländer i H-stad nu tror jag så söndag och måndag ska i alla fall spenderas med dem. Mys och släktmiddag. Jag önskar i bland att jag var lite mer galen och gjorde lite mer underliga saker. Min arbetskamrat berättade idag om ett bus han gjorde mot en av sina vänner. Vännen var på semester i Thailand i tre veckor och då passade min arbetskamrat och de andra i kompisgänget på att gräva ett 2 * 3 m stort hål i hans gräsmatta som de sedan fyllde med cement, stoppade ner en cykel så att bakhjulet stack upp och sedan la de gräs över cementen. Okej, jag skulle inte vilja påstå att jag skulle få för mig att göra så mot någon av mina vänner men ändå. Det är ju en spännande överraskning att komma hem till efter semestern. Det slutade i alla fall med att han fick såga av cykeln och har numer ett stort cementblock och en halv cykel under sin gräsmatta.
And letters that you never meant to send
Get lost or thrown away

Kommentarer


Kommentera inlägget här: