Camilla

Mitt liv och lite till

Hindra tankarna.

Kategori: Gamla inlägg

Två härliga dagar har jag spenderat i Göteborg. Den första med mina lovely Wibbsie, Maddox och Nojjni. Först till IKEA och sen med Wibbsie till The Studio för en pamper day. Mycket mysigt trots lång väntan. Dessutom lyckades jag gå ut från IKEA med bara en hallspegel (vilket var det enda som jag skulle handla där). Det var en kruka som var på vippen att få följa med men icke! Igår var jag på Liseberg med några från KG-klassen. Mycket lyckad dag. Trodde aldrig att jag skulle ha kul från öppning till stängning. Men visst tärde det på krafterna. Bäst var som alltid Balder. Uppschwinget och jukebox gjorde också ett gott intryck. Slänggungorna går fett bort i alla fall. Sjukt äckligt. Nu märks det att sommaren är slut. Det är en sorts likgiltig känsla som far över mig. Jag vet inte vad jag ska säga om det... Jag blir lite sur på mig själv. Jag har ingen passion längre. Ingen riktig glöd. Allt jag börjar tycka om mister sin glans så fort jag får se det ur ett annat ljus. Vilket lämnar mig kvar med mig själv och mina tankar. Det är inte nyttigt. Kanske bäst att sätta mig själv i arbete för att hindra tankarna som far runt. Städa känns som en bra sysselsättning. Det behövs, på många sätt.

You keep me humble out of this hype
Cuz you know there´s more to life

Kommentarer


Kommentera inlägget här: