Camilla

Mitt liv och lite till

En evighet.

Kategori: Gamla inlägg

Ännu en natt på jobbet. Igår var det Fiesta. Förferran hölls på min altan med en härligt blandad skara. Mycket trevligt. På Fiesta var det jättekul och Siepen kör som alltid sjukt grym musik. Det som dock tar ner kvällen en aning var att när musiken tystnade och dansgolvet blev allt glesare inser jag att min plånbok och mobil saknas i väskan. Tjoho! Jävla pisshelvete. Dagen idag har alltså gått i trötthetens och depresionens tecken men allt löser väl sig i någon ände tillslut. Förhoppningsvis. Annars mycket lugnt. Hallonpaj (tyvärr var det även blåbär i men det kunde jag bortse ifrån) och människorna på jobbet har lyft mitt humör till skyarna stundtals. Men jag måste erkänna att jag haft bättre dagar. Som fredagsunderhållning ska jag stoppa i Sound of MusicVHSen och försöka glömma att U2 spelar ikväll och att jag inte är där. Det suger verkligen att deras biljetter släpptes för en evighet sedan och att jag inte haede någon aning om att de skulle komma till Sverige förän typ förra veckan. Hur får folk reda på sånt här? Jag vill jag vill jag vill också! Det är mycket jag vill.
Everything I know is wrong
Everything I do just comes undone
And everything is torn apart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: