Camilla

Mitt liv och lite till

Snygg häck.

Kategori: Gamla inlägg

Jag blir alltid sentimental på söndagar. Jag satt och lipade av lycka till idolrepriserna på TV idag (jag tycker inte ens att Idol är speciellt underhållande). Sedan tände jag en massa ljus och satte på mysmusik och tänkte på hur många det är jag saknar just nu. Som tur var fick jag prata lite med majaoverthere en lite stund på facebookchatten. Det var en väldigt lyckad kväll igår hos Sarskij som fyllde 25 (eller egentligen imorgon men firandet hölls igår). Vår present till födelsedagen blev en hit på förfesten. Det var en bok som har en massa uppdrag som man kan göra om man är singel. Jag gjorde faktiskt en del. Bland annat att säga till en kille att han har snygg häck (reaktionen blev att han tittade väldigt frågande på mig och undrade säkert hur mycket jag hade druckit, och det kunde han ju undra) sen så bad jag alla mina killkompisar att fixa dejter till mig. Jag vet inte hur många som tog det seriöst men det är ju bra om folk får veta att man är ledig (som att någon hade missat det?). Men det är ju lite som om man inte har något jobb, det är ju jäkligt jobbigt men det är bättre att säga till alla man träffar att man letar för tillfället för det finns kanske någon som känner någon som har ett ledigt jobb som kan vara passande. Nu ska jag göra som Majsan och sätta mig själv på mute och drömma underbara drömmar.
Do you do you do you do you wanna dance?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: