Camilla

Mitt liv och lite till

Rasande fart.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag varit i bibblan ned Paulita heeela dagen. Wow, företagsekonomi är kul! Inte riktigt men ändå lite. Känner bara att jag sinkar min kära gruppkamrat eftersom jag gör nästan allt annat än att pluggar. Jag hoppas för guds skull att det går bra på seminariet på torsdag. Men innan dess är det föreläsning, VK-försäljning, växeljobb, VK-möte, växeljobb och ordförandetorg. Det är tur att jag har något att skylla på när min lägenhet ser ut som ett helvete. I helgen blir det i alla fall tackmiddag med NK för att vi anordnade en kanonfin Allkårsfestival (klapp på axeln) och på lördag drar det igång med Bacchanalen. Denna vecka lär alltså gå i en rasande fart. Härligt! Enligt Nivea är skönhet att älska livet. Om så är fallt måste jag vara sjukt snygg just idag. Jag såg nyss premiären av svenska Hollywoodfruar och jag har nog bara en sak att säga; oj! Nej men det är ju kul att de har lyckats uppnå vad de vill med livet. Jag ska faktiskt ut och cykla imorgon bitti, ska bli trevligt (hoppas att det regnar!).

We gotta make a decision
Leave tonight or live and die this way

Kommentarer


Kommentera inlägget här: