Camilla

Mitt liv och lite till

Om spöken.

Kategori: Gamla inlägg

Livet ler mot mig! Jag var inne hos SJ idag och utan problem eller tjat fick jag omboka mitt tåg till samma pris. Jag var helt paff. Nästan lite besviken över att jag inte fick skälla på dem. Jag pratade med Allé idag om Valborg och Kvalborg och allt vad det heter och det låter roligare och hemskare hela tiden. Jag kommer nog att vara sjuk i två veckor efter men det får det vara värt. Bara jag är frisk till Allkår så. Ikväll har jag ätit middag hos Emmski och sett på skräckfilm. Jag är nog världens tråkigaste när det gäller skräckfilm. Jag blir inte rädd. I alla fall inte när det handlar om spöken. Paranormal Activity hette den. Tydligen något som de blir rädda av i USA. Okej, sista scenen var lite scary men annars var det mer den där "pang" och man blir rädd för att man inte var beredd på att set skulle komma ett "pang" där. Nu är dte i alla fall dags för mig att sova igen. Känns inte som att jag gör annat. Men imorgon så blir det CV-skrivande och uppbunkring inför Valborg. Tjohoo, love you CSN!

You feel the turning of the world so soft and slow
Turning you round and round

Kommentarer


Kommentera inlägget här: