Camilla

Mitt liv och lite till

Medelmåttigt hot.

Kategori: Gamla inlägg

Imorgon bär det av. Till Uppsala via Stockholm en sväng. Dags för valborgsfirande i äkta studentanda. Inget illa menat mot Växjö, jag älskar mitt underbara,fantastiska, lilla Campus. Dock så känns det lite spännande att fira valborg på en fest där det är över 11 000 anmälda på facebook. Okej jag vet att det blev jäkligt nördigt nu men ändå. Det ska bli kul. Och ännu roligare ska bli att få träffa min kära Allé igen. I söndgas spelade vi brännboll. Jag började inte så lysande men efter rejäluppvärmning och repetition av slag med det runda trät ser jag faktiskt mig själv som i alla fall ett medelmåttigt hot inför vinbrännboll 2010. Nu ska Majsan, jonteboi ocj jag äta avskedslunch på raskens. Smaskens.


Jump

Kommentarer


Kommentera inlägget här: