Camilla

Mitt liv och lite till

The word.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag vägde mig imorse och såg att jag nu har nått mitt första mål, att gå ner tio kilo. Det känns helt underbart. Nu är det bara en liten detalj kvar, att hålla det. Just känns det inte som ett så stort problem faktiskt. Idag har jag även tagit ett till steg på mål nummer två; att ta körkort. Jag har bokat min första körlektion. Den är på måndag klockan tre. Spread the word så att de som vill hålla sig inne har en chans att göra det. Resten av dagen har jag spenderat med att jobba, träna och vara på arbetsplatsträff. Jag tycker att det är riktigt trevligt. Imorgon ska jag träffa Peo och då ska vi sätta upp nya mål för min träning. Han ska dessutom få en påse julkolor som tack för allt stöd. Stort tack till alla er andra som stöttat mig den här hösten! Om ni kommer och hälsar på mig kan ni också få lite kolor. Imorgon ska jag jobba natt  så det är bara till att vara uppe länge ikväll och ställa om.

In spite of a warning vioce that comes in the night
Abd repeats, how it yells in my ear

Kommentarer


Kommentera inlägget här: