Camilla

Mitt liv och lite till

Jag körde.

Kategori: Gamla inlägg

Usch vad den här veckan har gått fort. Julbordet med jobbet var riktigt trevligt. Till och med bussresan hem ledde till många skratt. I fredags tränade jag själv på gymmet för första gången. Det är ganska tråkigt men efter julbordet var det en nödvändighet. Efter träningen mötte jag mamma i stan och vi shoppade lite. Meningen var att vi skulle köpa julklappar men istället hittade jag en tröja till mig själv. Jag har faktiskt fixat nästan alla mina julklappar redan så det är okej. På kvällen var jag bara hemma och tittade på nobelmiddagen och pratade med Linn i telefon. Jag hinner inte träffa henne innan hon åker till andra sidan jorden för att fira jul och nyår. Igår var jag trött men lycklig. Äntligen fick jag övninsköra lite. Det sittar faktiskt förvånansvärt bra. Jag körde till K-rauta, Ica, gamla Bongo och till slut hem till Lovisa. Jag var hemma emellan också. Kvällen började i alla fall hos Lovisa. Christian var också med. Mycket mysigt. Vi åkte sedan till Jacob på lite förfest. På grund av diverse missförstånd och min totalt ofunktionella telefon var jag och Lovisa inte på samma ställe under kvällen sedan när vi gick ut. Som tur var hade jag Maasing och vi visade minsann alla på Morfars hur man dansar. Vi spelade black jack också vilket jag var skitkass på. Idag har jag inte gjort mycket mer än att ligga i sängen och slöa fram till att jag åkte till jobbet. Självklart övningskörde jag till och från jobbet. Det är riktigt kul!

Jag börjar pensla
Jag flyter med känsla


Min nya tröja!


Finaste Lovisan.


Jacob, kvällens värd.


Dans blev det.


Och lite karate.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: