Camilla

Mitt liv och lite till

Mycket underhållande.

Kategori: Gamla inlägg

Nu har jag varit lite dålig och inte uppdaterat på ett bra tag. Det beror delvis på att jag har passat ett radhus och en katt och delvis på att alla (eller nästan alla) mina lovely ladies har kommit hem och de behöver lite kärlek och omtanke. Helgen innan julhelgen åkte jag och hälsade på Johanna som kommit hem från sin Asienresa. Vi firade med julfest som Iza och Palle anordnade. Det blev en mycket lyckad kväll med många skämt (både bra och dåliga) och kvällen slutade med lite utgång. Alla gäster på festen fick små julklappar vilket var mycket underhållande. Johanna fick en bandana så att hon passar in i Malmö och jag fick rump-implantat så att jag inte ska förlora min booteey nu när jag tappar kilon. Hysteriskt roligt! Dagen efter åkte vi med Johannas familj till Vindåkra och åt underbart god brunch. Så skulle man ha det varje söndag. De hade även en jättefin butik där. Jag ville köpa allt men just helgen innan jul var mitt kort inte jättetjockt så jag har bestämt att jag ska ta mig dit en annan dag när det passar lite bättre. När vi kom hem från brunchen fick jag se nästan alla bilder från Johannas resa. Det var så många så vi hann inte med men det var helt underbara bilder.

På onsdagen där efter tränade jag med Peo och vi gjorde tester för att se hur jag utvecklats under de sju veckor jag tränat med honom. Det var väldigt stor skillnad. Jag hade förbättrat mig avsevärt. Det var en riktigt bra julklapp. En annan bra julklapp var att jag och mamma ska åka till London och se på Chicago. Det ska bli helt underbart. Vi har bokat hotell nu. Cadogan Hotel på Sloane Street. Hur mysigt som helst. Jag fick en tassel (en Maria Montazami-toffs) också. Den ska jag lägga på ett fint ställe.

På juldagen hade jag tjejerna och lite män på party. Alltid lika kul att träffa dem. Efter hot shots och dans blev det Gastons och Lilla Helfvetet. En mycket lyckad kväll för mig. Alla andra stod för skandalerna vilket jag är ganska nöjd med.

På annandagen hade vi släkten på middag med traditionsenlig annandagsrummy. Jag vann förra året men kom endast tvåa detta året. Herman vann vilket var okej. I måndags var jag ledig så jag träffade tjejerna i stan och fikade på Roberts. Efter det blev det lite shopping. Hittade en supersnygg långklänning på Soda som jag tänkte ha på nyår. Nu blir det inte så att vi ska ha långklänning på nyår så vi får se om det blir den eller någon annan. Imorgon är det i alla fall nyårsafton och det ska firas hos Ludwig och Alexandra. Ska bli jättekul! Dock ska jag börja nyårsafton med att jobba tio i sju till två men det får väl bli en power nap på eftermiddagen. 2010 har varit ett spännande och omvälvande år. Jag har faktiskt gjort en väldigt stor förändring hos mig själv och det känns väldigt bra. Hösten har varit en stor uppladdning inför 2011 vilket jag vet kommer att bli ett fantastiskt år. Jag hoppas att alla får en förtrollad kväll. Gott nytt år!

Come on, let your colors burst


Johanna och Iza


Mina rumpimplantat.


Vår släkt i USA ville ha lite bilder från huset så här kommer de. Detta är matsalen.


Den öppna spisen.


Kakelugnen.


Farmor väntar på tomten i vardagsrummet.


Vårt kök.


Jag bjöd på tilltugg som ingen åt av. Elle jo, korven tog slut :)


Gustaf, Paula och Bea


Fenja, Ninni och Tarik


Fenja och Bea


Alexandra värmde sig vid kakelugnen


Fancy bitches.


Dans.


Lovely!


Märkligaste bilden, men så är det.


Gittan, Farmor och Marie


Jag och Herman.


En del av släkten samlad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: