Camilla

Mitt liv och lite till

Aningen senare.

Kategori: Gamla inlägg

Nu är jag tillbaka i Halmstad igen efter en härlig helg i Växjö. Jag kom hem aningen senare än planerat men då blir det i bland. Jag började dagen igår med att fixa frukost till hela familjen och sedan hoppa på tåget till Växjö. Tilläggas bör att jag vann poängjakten. När det var dags för byte i Värnamo fick jag åka ersättningsbuss. Det gjorde ingenting för jag fick sällskap av Josefin. Sofie bjöd på trerätters som var helt underbart fantastiskt god. Efter middagen begav vi oss till Tobbe som höll i mellanfest för VK som hade haft jobbsittning med nörd-tema. Det var otroligt kul att träffa alla igen och allt kändes precis som vanligt. Som vanligt var det även på Sivans och vi dansade som bara den, precis som vi brukar. Idag har varit en slö dag. Jag skulle egentligen åka hem klockan 11 men det orkade jag inte. Sedan tänkte jag åka hem 15.30 men det glömde jag bort så jag missade det tåget. Istället kom jag hem 21.40. Men det var mysigt ändå för då fick jag umgås lite mer med Maja, Josefin och Jon. I veckan ska jag nästan inte jobba något alls. Det är ganska skönt. Vi får se om jag får gjort något annat vettigt.

Let it snow, let it snow, let it snow


Fina Maja.


Söta Josefin.


Förrätten var parmaskinka med gojs. Mums!


Huvudrätt: Fläskytterfilé, rotfrukter och rödvinssås.


Himmelsk efterrätt. Frukt med vit choklad.


Emma som varit på Nörd-sittning.


Grabbarna sjunger Boyband. Oh Maaaandyyyy!


Lovely ladies.


Söta.


Jag ger Jon en flygtur.


Maja med världens sötaste björnbuse Mikael

Kommentarer


Kommentera inlägget här: