Camilla

Mitt liv och lite till

Klara av.

Kategori: Gamla inlägg

I måndgas började jag dagen med en promened med Fenja och Åke. Det var ett kärt återseende eftersom jag inte träffat någon av dem sedan i somras. Resten av dagen sov jag mest och laddade inför nattjobb. Det var en lugnt natt så det var skönt. Igår sov jag också ganska mycket men pallrade mig upp till distriksstöterskan för kontroll. Jag har totalt minskat 15 cm i midjan och har bara ett kilo kvar till mitt mål. En bra dag. Efter det åkte jag in till stan och fikade med Lovisa på Espresso House. Det var ny koreografi på aerobic dancen igår vilket gjorde att det var extra mycket folk och vi var lite ouppmärksamma och hamnade längst bak. Inte kul. Vi tog oss igenom det ändå och den blir nog riktigt kul när man kan den bättre. Svettiga blev vi som vanligt så klart. Jag följde med Lovisa hem och vi lagade mat och delade säng. Hur mysigt som helst. Idag har jag varit ledig och började självklart dagen med en härlig frukost hos Lovisa. Efter det blev det träning med Peo. Jag har äntligen börjat med de stora vikterna på skivstången så nu ser det lite mer ut. Det är kul. Jag har desstuom gjort en halv Cindy. Det betyder att jag ska göra så många varv som möjligt på 10 minuter. Ett varv består av fem chins (fast på maskin för jag kan inte ens göra en helt själv), tio armhävningar och femton knäböj. Jag klarade sju och ett halvt varv. Det var definitivt mer än jag trodde att jag skulle klara av. När träningen var slut åkte jag hem och så kom Alex och vi degade framför kakelugnen resten av dagen. Imorgon ska jag jobba och sedan åka på julbord med jobbet till Varberg. Mitt första julbord för i år. Lovely.

Ooo heeeeelga naaaaatt


Vinteräpplen i trädgården.


Vårt hus.


Åke


Träningsmat!


Lovisa


Camilla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: