Camilla

Mitt liv och lite till

Full rulle.

Kategori: Gamla inlägg

Idag var det äntligen invigning för Allkårsfestivalen 2010! Klockan nio i morse spatserade ett glatt gäng gunt Campus i den årliga invigningsmarchen. Väl framme vid Amfium hölls ett välkomsttal och Allkårslåten presenterades. I år blir det Petter - Du gör min dag. Och visst gör Allkårsveckan min dag i dag. Ända fram till på söndag kommer den att göra min dag och sen kommer jag att blicka tillbaka och låta den göra min dag då med. Idag är det fotbollsturnering, såpaolympiad och massa annat kul men jag jobbar i växlen (och det är inte fy skam det heller) så jag har inte riktigt fått den rätta Allkårskänslan än. den kommer nog imorgon under vinbrännbollen. Då ska banne mig VK vinna och gör vi inte det så får vi dricka vin istället. Kul ska det bli oavsett. Hela veckan kommer jag att ha besök. Igår och idag är Wibban här och sen på tors-sön kommer Mira, Herman och Kicki. Fullt hus och full rulle men det är precis så det ska vara under den bästa veckan på Campus.


Du gör min dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: