Camilla

Mitt liv och lite till

I källaren.

Kategori: Gamla inlägg

Idag gick jag upp tidigt för att jobba. Efter jobbet tränade jag med Peo. Jag kände mig väldigt stark. Idag lyfte jag 35 kg med både traditionella och raka marklyft med skivstång. Nästa gång ska vi ta 40 kg och då blir det de stora vikterna. Sådana som de riktiga biffarna hänger på. Gula är dem tror jag. Det tråkiga är att jag har alldeles för svaga händer. Jag ska köpa sådana där fåniga handskar så att jag inte får ont. Dessutom vill jag gärna slippa förhårdnader på handflatorna. Efter träningen åkte jag, mamma och Ann till Wapnö julmarknad. Jag köpte ett saldelskydd i fårskinn, en getost och en korv. Korven ska ligga i källaren i två veckor innan den ska ätas. Spännande.Ikväll gör jag ingenting vilket är skönt. Jag har sett på Doobidoo och Skavlan och nu ska jag läsa The Lost Symbol och sedan sova. I min kalender är morgondagen helt tom. Det är lyx.
I did it my way

Kommentarer


Kommentera inlägget här: