Camilla

Mitt liv och lite till

Ganska skönt.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag (hör och häpna!) sprungit! Eller joggat vilket man nu ska kalla det. Hela vägen från Jansabryggan till Grötviks hamn. Det är inte så långt för de flesta men för mig var det en bedrift. När jag kom till hamnen blev min hals så kall så den orkade inte mer. Jag fick gå resten. Efter det har jag bara jobbat. Vi hade reservkraftprov idag på jobbet så jag fick jobba till 21.00 istället för 17.30. Ganska skönt men jag måste sova nu för jag ska upp och ha PT träning imorgon klockan 07.00. Lite väl ambitiöst tycker jag men tyvärr var det min egen idé. Förr hatade jag den här tiden på året men när det är en dag som den här så kan jag inte annat än att älska att vara just här just nu. Det var så friskt och oerhört vackert på min promenad idag så jag blev nästa religiös. Inte riktigt kanske.  Jag älskar det mesta som glittrar och frost är inget undantag. Efter jobbet imorgon ska jag bjuda Johanna och Carl på middag. Sämre kan man ha det på onsdagkvällar.

It's math, science, history
unraveling the history

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: