Camilla

Mitt liv och lite till

Efter maten.

Kategori: Gamla inlägg

Om någon hade sagt till mig för tre månader sedan att jag en dag skulle ta mig ut i kyla med halt väglag klockan 07.30 för att promenera till Träningskompaniet på min lediga dag hade jag bara skratta åt dem. Idag har jag gjort det. Rätt fantastiskt tycker jag. Idag är också den dag då jag bara har ett kilo kvar till mitt första delmål. När det väl är nått ska jag fira. Ska klura på vad. Jag har nästan firat lite idag med. Efter träningen med Peo hämtade mamma upp mig och så lunchade vi på Lilla Helfwetet. Det var jättegott men det bästa kom ändå efter maten. Då gick vi till Dodici och jag hittade en klänning som passar perfekt till bröllopet (den är ljuslila med silverpärlor som ett halsband i kragen) och till den hittade jag en grå pälsväst som är fantastiskt fin och passar kanon att ha på sig i kyrkan. Jag är så glad! Efter det hämtade Lovisa mig och jag hjälpte henne att flytta lite lådor. Det är sådant man får hålla på med om man ska ha tid att ses. Det var det värt.

Ooh aah just a little bit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: