Camilla

Mitt liv och lite till

Längst fram.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har inte varit en optimal dag. Jag hade tänkt gå upp vid halv åtta för att hinna göra något vettigt, till exempel måla mina möbler en gång till. Istället kravlade jag upp ur sängen klockan nio och tog mig ut på promenad till stan vid tio. Väl framme i stan klockan elva solade jag och tog mig sedan upp till jobbet vid tolv. Där var den förmiddagen. Jobbet var trevligt som vanligt och efter det var det dags för träning. Aerobic dance är alltid kul men det var inte så roligt som det brukar. Lovisa var sjuk vilket är väldigt tråkigt. Istället kom Josefin så det gjorde ju det hela bättre men jag var inte riktigt i form trots att jag äntligen var där i tid för att få en plats längst fram. Helt slut blev jag ändå så det var ju bra. Väl hemma kokade jag färsk brysselkål för första gången idag. Det blev riktigt bra, mjuka men ändå med tuggmotstånd. Jag har även försökt mig på att göra hummus men jag har ingen mixer och jag blev trött på att mosa med gaffel så jag får fortsätta imorgon. Det blev tydligen ett tre dagar långt projekt för jag fick blötlägga kikärtorna igår för att kunna koka dem i en timme idag. Hoppas att den blir god. Tre dagar kommer mina möbler att ta också. Jag grundmålade dem två gånger igår och har målat ett lager med färg idag men det behövs tyvärr ett till så det får bli imorgon. Jag har lite dåligt tålamod och tappar ganska snabbt intresset så det är inte så kul längre men nu får jag göra klart det minsann. Imorgon ska jag på PT-träning igen. Det kommer att bli jobbigt.

Both sides now

Kommentarer


Kommentera inlägget här: