Camilla

Mitt liv och lite till

Väl där.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag städat badrummet. Det blev skinande rent. Efter jobbet skulle jag på core. Jag var megatrött och ville inte alls men det var försent att avboka så jag fick pallra mig dit. Väl där frågade jag om jag verkligen var bokad och det var jag inte. Det betyder alltså att jag hade kunnat åka hem och lägga mig. Men när jag redan var där kunde jag ju lika gärna gå. Fast den började så klart inte direkt när jag kom dit utan jag fick träna ensam på gymmet i en timme först. Lovisa jobbade. Tråkigt. Så jag gick lite på bandet, joggade på joggingmaskinen och rodde på roddmaskinen och läste Hallandsposten. Efter det var det dags för själva passet. Det gick bra och jag känner att jag faktiskt har blivit starkare. De senaste gångerna har jag känt det motsatta. Jag klarar fortfarande inte att göra allt som instruktören gör men nu är jag i alla fall på väg åt rätt håll. Jag har återfunnit min kärlek till omelett. Det är både smidigt, nyttigt och gott. till lunchlådan imorgon har jag gjort en omelett med korv, tomat, paprika, haricotes vertes och ägg då. Kryddat med sambal oelek och en massa annat gott. Imorgon börjar jag kvart i sju vilket betyder att jag måste cykla kvart över sex vilket betyder att jag måste gå upp kvart över fem. Tidigt. Efter jobbet blir det PT träning med Peo. Sedan är det helg!

Blissfully painful and insanity

Kommentarer


Kommentera inlägget här: