Camilla

Mitt liv och lite till

Älskade aerobic.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag varit dubbelt duktig. Jag började dagen med att cykla till Alex för att promenera en timme vid nissan. Därefter blev det mat och lite extra prat. Bland annat om resor. Klockan 12 var det dags för jobb och det flöt på bra. Det är skönt att jag bara jobbar dagspass denna veckan. Josefin var där för sin andra dag på upplärningen. Det ska bli kanonkul att hon ska jobba hos oss. När jobbet var slut cyklade jag till TK för mitt älskade aerobic dance. Lovisa kom med någon lam ursäkt om att hon skulle övningsköra eller vad det var. Dåligt dåligt! Jag hade bestämt att jag skulle ta det lite lugnt eftersom jag har fått ont i halsen men det går ju inte när man väl är igång. Det var ny koreografi idag och den var superkul. Lite väl porrig för aerobicsalen kanske men riktigt kul. Dock känns det verkligen i halsen nu. Huu jag vill inte alls bli sjuk. Särskilt inte eftersom jag ska till Göteborg och min finaste Linn på fredag. Ska bli så mysigt! Imorgon börjar jag nio så då har jag ju lovat mig själv att jag ska promenera dit så så får det bli.

Late one cold and stormy night


På en bro över Nissan.


Under en bro över Nissan.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: