Camilla

Mitt liv och lite till

Lite till.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har varit en riktigt bra dag! I och för sig så började jag med att försova mig. Jag skulle gått upp vid sju men istället vaknade jag tio över nio. Hemskt var det! Det var riktigt länge sedan jag försov mig. I alla fall så skulle jag vara på TK klockan 10 så det var bara att packa allt jag behövde för dagen och hoppa upp på cykeln. På TK hade jag mitt första möte med min PT ( jag har träffat honom innan men ändå). Vi gick igenom mina tankar och hans tankar kring vad jag ska göra tiden framöver och vilka mål jag har med mitt tränande. Jag blev mätt (med måttband) och vägd + att jag fick göra en del tester för att se i vilken kondition jag är i nu för att kunna jämföra senare. Der var ett pulstest, ett armhävningstest, ett sit up-test och ett benböjartest. Jobbigt värre och jag fick inte reda på om det gick bra eller inte. Förmodligen gjorde det inte det men jag är nöjd ändå för jag klarade mer än jag trodde att jag skulle göra. Nästa gång vi ses är på måndag och då börjar det på allvar. Läskigt men kul! Efter passet mötte jag upp Alex i stan för en mysig lunch på Olssons Skafferi. Jag längtar till nästa gång Alex är ledig för då ska hon laga bröd till mig. Nyttigt bröd då. Eller typ. Men gott ska det bli i alla fall. Efter lunchen hämtade Lovisa upp mig i regnet för en härlig eftermiddag på Väla. Jag hittade precis allt jag skulle ha och lite till. Ett par mattsvarta stövlar, en grå/silvrig klänning att ha på bröllopet, vita galgar, påslakan, en underbar kofta och ett linne. Tråkigt är ju då att jag nu har köpt allt jag behöver och har råd med och så ska jag både till Göteborg och Stockholm denna månaden. Det ska nog gå bra ändå. Dagen idag var underbar och värd varenda krona i alla fall. Imorgon ska jag jobba (kors i taket) och på kvällen sedan är det core som gäller.

She's a maneater

Kommentarer


Kommentera inlägget här: