Camilla

Mitt liv och lite till

Putsa fönster.

Kategori: Gamla inlägg

Idag började segt. Jag var trött som aldrig förr och orkade inte cykla till jobbet så jag åkte bil med mamma. Latmask! Det var mysigt på jobbet ändå och lite gladare blev jag när det ringde en fönsterputsare som skulle putsa fönster i skitvädret. Det var inte det att jag var glad över att han skulle göra det men jag blev glad över att jag slapp. Efter jobbet tog jag och Sofie följe in till stan och tog en fika på Skånskan. Mycket mysigt men man blir faktiskt nästan lite sjösjuk där inne eftersom alla golv och väggar lutar på olika håll. Jag mötte upp mamma sedan för en sväng inom ICA och sedan hem till sängen. Efter en timmas vilande var det bara att stiga upp och ta sig till träningen. Core stod på schemat och Lovisa den lilla fuskisen kom med någon trisst bortförklaring om att hon skulle jobba eller något. Tss. Det gick i alla fall ganska bra. Jag känner att jag börjar bli lite starkare men med tanke på utgångsläget så säger det ingenting om vad jag orkar egentligen. Imorgon ska jag lämna min resväska på jobbet och ta en promenad till Lovisa och hämta min kamera och sedan jobba i receptionen hela dagen. Det ska bli riktigt kul fast som vanligt lite läskigt. Jag hade velat jobba där mer så att jag kommer in i det lite bättre. Efter jobbet ska jag ta mig till tågstationen och sedan åka tåg till Göteborg. Där ska jag ha en mysig helg med min finaste Linsey "Linn" Lohan. Det kommer att bli en bra helg det vill jag lova!

I've got a feeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: