Camilla

Mitt liv och lite till

Råda bot.

Kategori: Gamla inlägg

Idag var jag hos distrikssköterskan. Det var inget direkt upplyftande bestyr eftersom vikten står still fast midjemåttet har minskat. Hon påstår att det beror på att jag har byggt muskler. Men jag tror snarare att helgens bravader hittade andra ställen att sätta sig på än i midjan. I alla fall så blir veckan fylld av träning för att råda bot på detta. Jag och Lovisa började ju igår med Tk Box och fortsatte idag med aerobic dance. Fy farao vad tungt det var. Mina ben kändes tunga som bly och armarna var lika starka som överkokt spaghetti. I alla fall så tog jag ut mig så mycket att jag knappt fick luft när sista låten kördes. Härligt! Vi får se hur det känns imorgon. Klockan 10 ska jag i alla fall träffa min PT för första gången så det lär väl inte bli någon vilodag. Mycket spännande ska det bli i alla fall. Efter det ska jag och Lovisa ta oss till Väla för lite shopping och annat kul. Jag har shoppat idag med. En fleece att ha under vindjackan, ett par långa träningsbyxor och ett par promenadskor för utomhusbruk. Näst på listan är ett par gummistövlar och en lila eller silvrig klänning till bröllopet jag ska på i november så det får bli målet för morgondagen.

I know you are my candyman



Min nya fina sköna promenadsko!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: