Camilla

Mitt liv och lite till

Olssons skafferi.

Kategori: Gamla inlägg

Nu börjar jag bli frisk igen. Var på aerobic dance med Seniorita Lovita idag och det var underbart. Dessutom svarade jag på 525 samtal i växeln idag. Det är nytt reckord för mig så jag är nöjd. Nu är det ju inte kvantiteten som spelar roll i mitt jobb men ändå klapp på axeln. Igår joggade jag för första gången på länge. Okej jag joggade bara ett varv runt slingan och gick två men det var faktiskt för att min hals inte klarade mer och jag är ändå nöjd med att jag gjorde det. Efter det var jag en sväng på vårdcentralen och maxi och K-rauta. Trots att jag hämtade mina stövlar hos skomakaren på Maxi var ändå det trevligaste att hälsa på Alex på jobbet på K-rauta. Min lilla cykeltur avslutades i stan där jag mötte upp Seniorita Lovita för lunch och lite shopping. Jag handlade för massor på Make up store och sedan åt vi på Olssons skafferi. Sjukt god buffé. Kaerlighed! Efter lunchen blev det jobb hela kvällen. Jag tänker mycket på min lilla Toe som just i denna stund är i Indien och har the time of her life. Jag är imponerad och livrädd! det finns mycket märkligt folk i Indien har jag hört. Men hon får göra precis vad hon vill så länge hon kommer hem igen! Jag har hittat en massa gamla bilder på datorn och blir lite nostalgisk. Jag hade kanonkul under min fjortistid. Jag har absolut kanonkul nu med men när jag tittar på bilderna minns jag det lite mer. Imorgon är det International Suit Up Day och jag kommer lätt att dressa mig i min finaste suit för alla olika besyr jag ska ha för mig imorgon. Endast för att jag är awesome!

My toes just touched the water


Hämtad här.


--NOSTALGI--



Det här var jag.


På Jarlen i nian.


Innan Madison.


En annan kväll på Madison.


En vanlig dag.


Kommentarer

  • Wibban säger:

    Skönt att du börjar bli frisk fröken!! :)



    Jag glömde bort suit-up-day!!! Jag är besviken på mig själv!! Visst jag är inte nedklädd men jag är ju inte uppklädd heller!! Blööö!



    Take Care! Pussi

    2010-10-13 | 08:00:43
    Bloggadress: http://ihuvudetpajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: