Camilla

Mitt liv och lite till

Alla tavlor.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag sovit, varit en timme hos farmor och sedan tränat med Lovisa. Det var det jag hann med innan jobbet. Träningen behövs verkligen. Både jag och Lovisa tog oss nog lite vatten över huvudet ännu en gång. Vi började med en promenad på 40 minuter i stan och sedan cyklade vi 10 minuter på gymmet innan det var dags för den riktiga träningen; Core rumpa lår. Fy farao sägar jag bara! Men som sagt så är det ju det vi behöver träna också. Dock kanske promenaden och cyklingen kan flyttas till ett annat tillfälle nästa gång. Jag pratade lite med min kostrådgivare idag och han håller i ett pass som heter cross challenge som låter helt fruktansvärt men jag är lite sugen på att prova. En utmaning. Imorgon går flytten på riktigt och på lördag sover jag första natten i nyagamla huset. Det känns inte riktigt som att det kommer gå som smort för det är mycket som ska flyttas. Mamma hade plockat ner alla tavlor från väggarna när jag vaknade idag. Det såg väldigt konstigt ut. Väldigt tomt. Men de som ska flytta dit verkar trevliga och jag hoppas att de får det lika bra som vi har haft det.

Make me swirl
Like a tiny little pearl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: