Camilla

Mitt liv och lite till

Längst in.

Kategori: Gamla inlägg

Suit up! Ja, det var idag! Jag körde en lite egen variant men jag är nöjd. Idag har jag packat alla mina kläder och allt annat jag har i skåp och lådor i mitt rum. Det är alltid kul att gå igenom vad man har. Det var inte länge sedan jag flyttade dit alla grejerna men ändå har jag glömt vad jag hade lagt längst in. Jag hittade bland annat min klänning som mamma sydde upp till mig till nyårsafton 05/06 och jag kunde ha den. Om två kilo sitter den som den satt då. Helt underbart. Jag hittade också min kimono från japan som fick bli mitt frukostplagg. Jag har ingen pyjamas-suit som Barney så den fick duga. Lovisa och jag har kommit på att vi förmodligen behöver träna lite muskler mer och kanske öka träningen till tre gånger i veckan generellt. Jag vet inte riktigt hur det ska hinnas med men det får gå. Jag och Alex gick i alla fall en romenad längs havet idag så lite motion har det blivit. Imorgon går första flyttlasset till nyagamla huset. Det kommer att bli en spännande men jobbig helg.

I was a spoiled child
and I am fighting every bloody day
to change my ego mind



Morning suit


Day suit




Kommentarer

  • Madestrav Sidensnopp säger:

    Du ar fin i din kostym, sexigt varre! Hur har du det hemma? Funkar jobbet,skolan?



    2010-10-14 | 11:54:20

Kommentera inlägget här: