Camilla

Mitt liv och lite till

Alla underbara.

Kategori: Gamla inlägg

Helgen har varit helt otrolig! Helt perfekt. Fredagen avslutades med sushikväll men några tjejer från jobbet. En massa härligt prat och god mat. Det kan inte bli bättre. Jag sov hos Sofie för att slippa åka buss hem och vi satt uppe och pratade till fyra. dagen efter var det dags att gå upp klockan nio för frukos och en härlig dos av "The Big Bang Theory". Supermysigt. Efter det kom mamma och hämtade mig för att jag skulle hjälpa till att slänga pianot. Det var ganska tungt. När det var hivat på tippen var det bara till att åka hem och göra mig iorning för kvällen. Jag jobbade först från två till nio och sedan kom Lovisa och hämtade mig och sedan Alex så åkte vi till Helsingborg. Det kändes lite märkligt att åka buss till jobbet helt partysminkad men men. Kvällen blev i alla fall helt kanon. Vi hälsade på Christian som var vänlig och välkomnade oss i sitt hem. Efter lite förfestande begav vi oss in till stan där vi började på en bar med ett dansgolv och gick sedan vidare till en nattklubb. Vi dansade och dansade så det stod härliga till ända till de stängde klockan fem. Då gick vi hem till Christian och sov i en timme innan vi tog tåget hem till kära H-stad. Stort tack till alla underbara människor som förgyllde min kväll. Extra plus till till Lovisa och Alex som alltid är solstrålar. På söndagen sov jag hela dagen fram till det att jag skulle jobba natt. Idag har jag också sovit nästan hela dagen och så har jag och Lovisa varit på TK Box så nu kan vi inte lyfta armarna. Fy farao vad vi tog ut oss. En riktig chock. Imorgon blir det möte med distriktssköterskan och sedan arerobic dance. Jag hoppas att jag hinner räffsa lite löv också så att jag hanmar på plus hos familjen.

I wanna know your name


Sushikväll. Mums!


Vår stiliga värd som lät oss våldgästa hans lägenhet. Tack så hjärtligt fär en härlig kväll!


Vi började lugnt och sansat.


The tripod för kvällen.


Ingen var beredd.


Lovisa och Katrin på baren.


På väg till nästa ställe.


På väg till nästa ställe.


Inne på nattklubben.


Inne på nattklubben.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: