Camilla

Mitt liv och lite till

Ändrat färg.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade vid nio och satte igång med att göra min frukost som skulle bestå av en tallrik havregrynsgröt, ett knäckebröd med keso, rostbiff och avokado och ett glas mjölk. Det gick bra men att äta det var värre. Det smakade kanom men det var ju hur mycket som helst. Jag har inte riktigt följt mina kostrestriktioner idag eftersom jag skulle städa och sedan gå in till stan (det tar ca en timme vardera) för att klippa mig och slinga håret. Detta resulterade i att mitt mellanmål blev klockan 16 och min kvällsmat blev klockan 18 istället. Men jag tänkte att det nog blir bra ändå eftersom jag ska jobba natt i natt och då ska jag inte äta någon tung mat så det blir två mellanmål då istället. Jag ska prova kesella som tydligen ska vara jättegott och desutom proteinrikt. Håret blev bra i alla fall, jag har ändrat färg på det så nu är det lite gyllenblondt istället för mitt tidigare "platinablonda med gigantisk utväxt". Det känns fräscht och snyggt och lagom höstigt. Jag trodde att jag skulle ha mer att skriva idag men det är tydligen inte mer som har hänt. Imorgon eller på söndag hoppas jag på att få se en lite skymt av Linnsey som gästar Halmstad. Det vore mysigt. Och på söndag vill Alex och jag se Toy Story 3 och på måndag kommer älskade Lovalisan hem från Rhodos. Mycket gott som väntar.

If I ever cross your mind

Kommentarer


Kommentera inlägget här: