Camilla

Mitt liv och lite till

Banne mig.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag och Lovalisan varit på biblioteket. Vi tänkte att vi behövde bli lite mer bildade. Alltså läser jag nu en bok om pesten och Lovis har tagit sig an miljön. Tanken är att vi sedan ska redovisa för varandra vad det handlar om så att vi båda lär oss om båda ämnena. Min bok är faktiskt sjukt intressant. Pesten är mycket fasinerande. Nästa bok jag ska ta mig an har jag redan bestämt ska bli Utvandrarna. Jag har länge tänkt läsa den men det har aldrig blivit av så nu banne mig. Imorgon är det aerobic dance som gäller. Ska bli kanonkul. Jag har motionerat alldeles för lite på senaste. Det blev ju en del dans i lördags men jag får nog inte räkna det som träning.


Russian roulette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: