Camilla

Mitt liv och lite till

En utmaning.

Kategori: Gamla inlägg

Min lediga dag blev inte riktigt som jag tänkt mig men den blev ganska bra ändå. Jag var på vårdcentralen vid nio för att träffa distrikssköterskan men det visade sig att hon var sjuk. Istället cyklade jag ner till farmor och hjälpte henne att packa i köket. Vi ska riva det i helgen och sen kommer golvläggaren på måndag och sedan snickarna på onsdag. Det kommer att ta lång tid att packa farmors saker. 50 år i sju rum med vind ska ner i flyttkartonger och sedan i i en trea. Det är en utmaning både fysiskt och psykiskt. Jag var i alla fall där hela förmiddagen sen åkte jag hem och städade hemma och så åkte jag tillbaka igen på kvällen. Vi hann med att fylla åtta kartonger men det är fortfarande en del kvar. Imorgon ska jag spinna med Lovisa efter jobbet men på fredag ska jag hjälpa farmor igen. Jag blir trött av att vara ledig. Dags att sova.

I love rock n' roll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: