Camilla

Mitt liv och lite till

Hela vägen.

Kategori: Gamla inlägg

Igår hade jag världens mysigaste dejt med Alex. Vi gick en "promenad" (aka till Clas Olsson och köpte termos och kaffe och satte oss utanför biblioteket) och åt underbar kvällsmat på uteplatsen. Sallad med grillad kyckling och halloumi. Mums! Efter det slötittade vi på fångarna på fortet och somnade till något annat märkligt program på tv. Klockan 05.45 ringde min klocka och det var dags att göra sig iordning för ännu en dag på jobbet. Alex kunde sova vidare. Jag har sovit otroligt lite de senaste dagarna. I tisdags vaknade jag av mig själv klockan 08.00 och sen sov jag en timme på eftermiddagen. Därefter jobbade jag natt och kom hem vid 08.00 på morgonen och då kunde jag bara sova till halv 12. Sen var det ju dejten med Alex och vi la oss vid 23 men jag somnade inte förän vid 01, och så upp sen vid 05.45. Okej, jag snoozade en kvart också. I alla fall så började jag bli lite trött på jobbet men det gick ganska bra för jag fick lite paus när jag skulle gå upp till receptionen och hälsa på mina nya arbetskamrater, jag ska hoppa in där när det behövs. Och sedan fick jag gå ifrån växelbordet igen för att prova ut mina fina receptionskläder. Det ska bli riktigt kul att få ta på sig dem på riktigt på tisdag. När det gäller mitt nya liv så går det faktiskt riktigt bra. Jag har hållt mig till det jag ska och idag så gick jag hela vägen till Träningskompaniet för en kostrådgivning med PeO. Det är faktiskt inte så långt så jag ska försöka att gå till jobbet en dag i veckan också. Under kostrådgivningen fick jag jättebra tips och det var kanontrevligt att sitta och prata även om jag skäms över hur jag har ätit under min studietid. Imorgon ska jag i alla fall klippa mig och slinga (eller färga?) håret. Det ska bli kul!

I wanna know your name

Kommentarer


Kommentera inlägget här: