Camilla

Mitt liv och lite till

Ingen promenad.

Kategori: Gamla inlägg

Idag är en seg dag. Jag har inte gjort mycket nytta mer än att halvt städa på mitt rum. Egentligen skulle jag åka in och lämna mina körkortstillståndspapper men det hinner jag inte nu. Jag känner mig liksom svag i hela kroppen men jag har inte feber. Hoppas att det blir bättre till imorgon för då är det aerobic dance som jag ska regera på. Nu ska jag jobba mellan 15-21 och sedan blir det promenad med Alex på galgberget.

Nu har jag kommit hem från jobbet och det blev ingen promenad med Alex på Galgberget. Ingen med Lovisa heller. Och inte med mamma heller. Alla var trötta och när jag kände efter så var jag det med. Jag gav det ett tappert försök i alla fall. Jag hade två kaos-timmar på jobbet idag när allt hände samtidigt. Därför är jag helt slut. Imorgon ska jag gå bredvid i receptionen för första gången. Så ikväll har jag strukit min vita skjorta och de andra kläderna hänger så fint i garderoben på jobbet. Jag tycker att det ska bli riktigt kul att få ta på mig "uniform" och prata med människor som man ser. Det har jag aldrig gjort förr. Inte när jag jobbat i alla fall. Nu är dock mitt största problem om jag ska ha låga skor eller klack. I-landsproblem. Livet är gott just nu. Det är hemskt att erkänna men när livet är bra finns det väldigt få saker att skriva om känns det som. Trisst. Hoppas att det händer något extraordinärt imorgon som jag kan skriva om.

Somebody told me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: