Camilla

Mitt liv och lite till

Jämnt tempo.

Kategori: Gamla inlägg

Huu idag har jag nästan bara sovit. Jag kom hem från jobbet klockan 08.00 och sedan sov jag till ett, gick upp och åt och somnade sedan i soffan. Jag väcktes 17.45 av mamma som påminnde mig om att jag skulle på träning 18.30 så det var bara att bege sig. Det gick jättebra. Jag höll ett högt och jämnt tempo under hela passet och vid sista steget var jag helt slut. Helt underbart. När jag kom hem lagade jag blomkålssoppa. Det blev helt okej men det blev väldigt mycket så jag kommer nog att få äta det i en evighet. Ikväll har jag haft egen SPA-kväll med ansiktsmask och bad. Imorgon står ledighet på listan men dagen är ändå redan fullbokad. Bara med trevliga saker dock. Nu ska jag sova lite så att jag är redo för min lediga dag.

Save tonight

Kommentarer


Kommentera inlägget här: