Camilla

Mitt liv och lite till

Mina höstpromenader.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag ont i min nacke. Jag tror att det är för att farmors diskbänk är för låg. Därför blev spinningen inställd för min del. Istället gick jag en sväng på stan och köpte schampoo och en sjukt snygg vindjacka som jag ska ha när jag går mina höstpromenader. Wibban var med mig och handlade. Vi var även inne i den lilla blå butiken vid rondellen som jag tror heter Gudagott och jag handlade underbart god korv. IngenDennis Hotdog inte utan riktiga fina korvar med fetaost i. Kanske inte det bästa för min diet men tillsammans med haricots vertes och rotmos är det inte det sömsta heller. De innehöll ju faktiskt (förutom fetaosten) 100% kött vilket är kanon. Efter att ha tittat på halv åtta hos mig och Idol blev det en rask promenad med mamma. Inte så lång men effektiv. Imorgon ska jag gå till jobbet för att gottgöra att jag missade träningen idag. Det ska nog gå bra trots mina axlar. Till helgen ska vi riva farmors kök och så ska jag till hudläkaren på lördag och då blir det även utgång på kvällen. En härlig helg helt enkelt. Dags att ladda inför promenaden.

you are my sweetest downfall


Så här ser min nya jacka ut. Bild hämtad här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: