Camilla

Mitt liv och lite till

Omgång två.

Kategori: Gamla inlägg

Jag vaknade tolv igår efter att ha jobbat natt och vips så var jag inne i stan. Målet var att hitta något snyggt till kvällen som skulle passa mitt halsband jag köpte i Växjö för några helger sedan. Det började inte så bra och jag var trött och stressad så jag tappade ganska snabbt lusten. Som tur var kom mina kusiner in till stan också och så mötte vi upp Sofie, Anna, Martina och Josefine och fikade på Roberts Coffee. Jättemysigt. Helt plötsligt fick jag syn på klockan och såg att hon var 15.40 och stan på lördagar stänger 16.00. Paniken infann sig. Jag gick med raska steg till Nicco där jag hittade både ett par svarta jeans och ett svart linne som passade kanonis till mitt halsband. Lycka i höjden. Jag köpte också ett svart flätat skärp så att jag kan använda mina andra byxor som jag köpte på Gina för en månad sedan och som har töjt sig så mycket att de ramlar av. Inte kul men skärpet är snyggt. Efter staden var det bara att åka hem och göra sig iordning för kvällen. Den började med middag hema hos Sofie. Hur mysigt som helst! Det serverades langos (friterat bröd från Ungern) med räkor rom och gräddfil till. Fantastiskt gott. Efter maten anslöt sig Lovisa och vi spelade ett spel som handlade om att komma överens. jag och Lovisa vann båda omgångarna trots att vi var i olika lag omgång två. Vi är så bra! Jag och Lovisa begav oss lite senare ut på stan för att fira löning och där mötte vi upp Ninni. Det blev först en sväng till Gastons och sedan avslutades kvällen på Mårtenssons. En mycket lyckad lördag. Idag har jag skrapat bort färg från taket i mammas och pappas blivande sovrum. Ett arbete som senare visaade sig vara helt onödigt. Vi måste ändå lägga nytt tak. Kul. Jag och Adam (min kära lilla lillebror) lagade mat ikväll. Äkta Svenssonmiddag. Det blev tacos och jag gjorde en alldeles underbr egen guacamole. Himmelskt! Imorgon börjar jag kvart i 7 vilket är hemskt tidigt men jag slutar kvart i ett så det är rätt skönt ändå.
DJ Trexx in da house pump the base


Först Roberts Coffee och sen champagne.


Langos


Mat, mys och spel.


Kvällens outfit.


Kvällens outfit.


På gastons.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: