Camilla

Mitt liv och lite till

Svarta pumps.

Kategori: Gamla inlägg

Sista dagen på upplärningen i receptionen. Det hände inte så mycket eftersom det är fredag men det var kul ändå. Efter det mötte jag Lovisan i stan men jag var väldigt trött och förmodligen inget trevligt sällskap. Vi hittade i alla fall skor till Lovis och skosulor till mina svarta pumps. Jag provade nu när jag kom hem och det fungerade men jag hade glömt bort hur höga de är. Jag har inte gått i klackar på evigheter så vi får se hur det går imorgon på Sivans. Det ska bli så mysigt att komma till Campus. Jag har insett att min garderob är full med kläder men alla är fula så jag ska ta en sväng på stan när jag kommer fram. Utbudet i Växjö kanske inte är det bredaste men man kan hitta guldkorn. Emma är gullig och låter mig och Hermis bo hos henne en natt och Majsan har fixat gästkort så att vi kommer in. Känns konstigt att vara gäst på Campus igen men det blir ju en upplevelse det med. Tråkigt nog fjällar jag något fruktansvärt på ryggen och armarna så jag ser ut som en ödla. Får leta upp en klänning som täcker det. Ikväll gjorde jag smoothies till mig och pappa, han klagade på att det var för lite socker i men annars var det nog uppskattat. Jag ska ta med lite imorgon på tåget också. Jag måste upp redan vid sju så nu måste jag lägga mig. Jag är så nöjd över att jag lägger mig innan tolv en fredag. Det är helt underbart.

Will you hold your breath again?

Bild hämtad från Christian Louboutin och de är självklart inte mina. Mina är inte heller riktigt så höga men det känns så. Bild hämtad här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: