Camilla

Mitt liv och lite till

Prins Bertils.

Kategori: Gamla inlägg

Igår var jag ledig. Det kändes som en evighet sedan fast än det inte alls var särskilt länge sedan. En härlig dag med fika på stan på dagen och Kåren med Alex på kvällen. En mycket lyckad dag och natt. Dock var som vanligt ett av våra mål att vi skulle träffa nya människor. Vi träffade visserligen nya människor på förfesten men väl inne på stället pratade vi bara med dem och sen annat folk som vi redan kände. Det var kul så klart men uppdrag ej slutfört. Idag har jag mest sovit för att ladda inför natten. Jag var hos distrikssköterskan också och jag har gått ner över 5 kg och minskat mitt midjemått med 9 cm på en månad så jag är så glad så att jag kan spricka! Helt underbart! Imorgon är det full fart igen. När jag vaknat ska jag gå en sväng kring Prins Bertils stig och sedan är det bara att göra mig iordning inför kvällen. Det väntas personalfest på Hotell Tylöhus. Ska bli riktigt trevligt.
Stronger than Jesus


Innan hos Alex.


Glatt partygäng!


Kåren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: