Camilla

Mitt liv och lite till

Underbar luft.

Kategori: Gamla inlägg

Det är sådan där underbar luft ute ikväll. Kylig och frisk. Jag är lite känslig idag tror jag. Fast jag vet inte. Dock om det skulle vara så så vet jag varför. Det är av samma anledning som jag vill strunta i mitt nya liv och köpa en stor påse godis. Men jag står emot. Jag har hittat en till sak som är väldigt gott och som passar in i min nya livsstil; rotmos! Om man tar bort potatisen. Idag åt jag det med stekt torsk och stekta champinjoner. Mums! Det blev ingen träning idag. Istället har jag städat mitt rum och framförallt min garderob. Det blev kanonfint. Jag rensade även ut alla sommarkläder och packade ner dem vilket resulterade i att min garderob blev väldigt mörk. Men jag gillar det. I höst är det verkligen svart som gäller för min del. Love it. Snart kommer mina kusiner till Sverige. Ska bli så kul att träffa dem och dessutom kommer de allihop samtidigt villket inte har hänt på ca tio år. Jag hittade en bild på oss kusiner idag från den gången de var här allihop sist. Vi var så små och söta. Får bli ett nytt sådant foto den här gången. Halv åtta hos mig är verkligen mitt nya favoritprogram. Jag älskar Helge Skoogs kommentarer. Min halv-åtta-hos-mig-middag skulle se ut så här: Förrätt-Laxtårta, Huvudrätt-Lamm, haricots vertes, rödbetor, chevre och kanderade valnötter, Efterrätt-sorbet med mousserande vin. Usch nu vill jag ju äta det. Nej ikväll blir det bara knäckebröd med mackrill.

You won't stop until your victims crawl

De som känner mig vet att det här är stort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: