Camilla

Mitt liv och lite till

Kokt rödbeta.

Kategori: Gamla inlägg

En härlig helg har passerat. Jag har lekt byggarbetare och rivit kök och golv i helgen. Riktigt kul faktiskt men väldigt ansträngande. Igår var jag och Lovalisan ute och gjorde stan. Det blev lite mer vin än det var tänkt men kvällen var kanonkul och för övrigt höll jag mig till mind kostplan. Jag åt förvisso nattamat men istället för pommes eller hamburgare blev det en kokt rödbeta istället. Klapp på axeln. Idag på morgonen var jag jättetrött men det var bara att stiga upp och börja riva kök igen. Jag fick sova lite på eftermiddagen för att orka med att jobba natt. Nu är valet avgjort. Glädjande var att Alliansen får fortsätta att regera och definitivt inte lika glädjande är att Sverigedemokraterna fick en vågmästarroll i riksdagen. Jag blir så trött på alla hillbillies som inte förstår konsekvenserna av deras val. Jag har i alla fall sett hela valvakan och det är ingen glädje hos något av partierna. Trisst. Imorgon ska jag och Lovisa till biblioteket i ett försök att bli lite mer allmänbildade. Vi får se hur det går.

What's the point of doing anything

Kommentarer


Kommentera inlägget här: