Camilla

Mitt liv och lite till

Förtrollad plats.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har varit en låång dag. Jag lyckades med att somna i ordentlig tid för att kunna ta mig upp klockan 07.00 i morse så det var bra. Dock var det helt meningslöst. Jag var på Risk 1an på körskolan och den film de visade har jag sett minst tre gånger förut. Allt de sa har jag hört tre gånger förut (dessutom står det i teoriboken). Något som jag inte hört förut var hur KRIS (Kriminellas Revanch I Samhället) arbetar men det förstod jag däremot inte vad det hade för relevans till kursen. Det värsta var dock att det kostade 800:-. Det var 15 personer i lokalen och det blir alltså 12000 SKR per tillfälle. Jo men visst. Jag hoppas ändå att det var någon av de små liven som lärde sig något. Det var lite lagom deprimerande att gå in i salen och definitivt vara äldst. Jag gillar inte det. Efter det cyklade jag till jobbet. Där hände det inget speciellt men var trevligt och mysigt som vanligt. Direkt efter jobbet åkte jag ner till farmor och hjälpte till att packa och försöka ta bort de sista skåpsdörrarna i köket. Det nya golvet är lagt nu och det blev kanonfint. Själva köket kommer imorgon och om en vecka är det förmodligen klart. Ska bli så spännande! Det är faktsikt som en helt annan värld när man kommer ner dit. Till vårt gamla nya hus. Det är en förtrollad plats. Jag måste försöka hålla mig vaken i natt så att jag kan sova länge imorgon. Dock inte för länge för jag ska städa och laga zucchinilasagne och träffa Lovalisan i stan och träna core och spinning och duscha och äta och sen åka till jobbet. Nattjobb igen alltså. Jag har hittat ett nytt onlinespel som är beroendeframkallande. Douchebag workout. Får lätt tiden att rinna iväg. Imorgon kommer dessutom mina kusiner från USA. Men jag får vänta med att träffa dem tills jag vaknar på fredag. Lovely!

Goodbye Sunshine

Good times

Kommentarer


Kommentera inlägget här: