Camilla

Mitt liv och lite till

Väl dolda.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag inte gjort mycket. Jag vaknade vid fyra, dammsög huset och sedan var det dags att träffa kusinerna mina. Helena, mellansystern, har åkt till Nepal för att spela in ett reseprogram så hon saknades men det räckte gott och väl med Sofia och Catarina. Älskar att träffa dem. Imorgon ska jag ta med dem in till stan för lite shopping. Det passar alldles utmärkt för min del för jag måste hitta en topp eller en klänning som passar till mitt halsband som jag köpte i Växjö. Det är inte alltid så lätt. Efter vår lilla shoppingtur åker kusinerna till Växjö för att träffa den andra sidan av deras släkt och jag ska till Sofie på Langos-kväll. Ska bli mycket spännande det här. Idag känns verkligen effekten av dubbelpasset igår. Jag visste inte ens att jag hade så många muskler i min kropp. De är väl dolda. Ont gör det i alla fall.
Ett år försvinner utan ljus

Catarina och Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: