Camilla

Mitt liv och lite till

Just därför.

Kategori: Gamla inlägg

Idag är det lördag och jag har mest sovit hela dagen eftersom jag jobbade natt igår. Jag hann även med en promaned med Linn till Grötvik och tillbaka men annars är det inte mycket som har hänt. Det är ganska skönt. Jag lät bli att köpa pizza idag när min kära lillebror köpte en. Istället lagade jag en egenkomponerad maträtt som faktiskt blev hyffsat god. Bovete, spenat, räkor, rödlök och lite fetaost. Jag har hittat min nya önskepryl! En matberedare från Kitchen Aid. Hur söt som helst. Jag vet egertligen inte hur mycket jag skulle använda den men den skulle se fantastiskt fin ut på diskbänken i det nya köket. Vill ha! Vill ha! Vill ha! Imorgon ska jag handla, spinna och se Toy Story 3 med Alex. Det kommer att bli en kanondag! Jag tror att jag faktiskt har uppnått den vardag jag har längtat efter. Jag känner mig helt tillfreds med mitt liv och vad jag gör. Det känns bra. Jag antar att jag kommer att tröttna så småningom men just därför ska jag njuta så mycket som jag kan av att bara vara här. Dock har jag mina tolv delmål att sträva efter men jag hoppas att jag har uppnått det första redan på lördag. Då ska jag unna mig något men jag vet inte vad. Jag ska ju inte unna mig mat men två glas vin kanske funkar? Fest i Växjö blir det i alla fall, med eller utan vin.

It's a beautiful life

Bilden är hämtad från Bagaren och Kocken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: