Camilla

Mitt liv och lite till

Första steget.

Kategori: Gamla inlägg

Nyaste bästaste uttrycket nyttjades väl under gårdagens och kvällens halv 8 hos mig. Kanonis! Underbart! Idag har jag gjort första steget inför certifieringen i televäxeln. Det var en dam som satt med mig halva dagen och lyssnade när jag svarade och gav tips på hur jag kan göra det bättre. Väldigt nyttigt men också väldigt läskigt att ha någon som lyssnar hela tiden. Jag vet ju att jag gör rätt men ändå. Jag promenerade faktiskt till jobbet idag, klapp på axeln för det. Efter jobbet var jag på spinning också, det var jobbigt och min kropp är helt slut. Men det känns faktiskt att det gör skillnad. Imorgon blir det receptionsjobb igen och efter det förhoppningsvis en helkväll med Lovisan.
Figaro figaro figaro figaro

Kommentarer


Kommentera inlägget här: