Camilla

Mitt liv och lite till

Bestämt mig.

Kategori: Gamla inlägg

Igår nådde jag ett nytt mål. Peo pushade mig till en gräns där jag egentligen bara hade velat nita ner honom och gå därifrån. Efter en snabb uträkning insåg jag att nita ner honom inte var något smart drag så istället bestämde jag mig för att bevisa för honom att jag inte kunde göra ett varv till. Vilket jag kunde, så det blev istället han som bevisade för mig att jag orkar mer än jag tror. Att göra fyra varv med 10 burpees och 10 knäböj och lyft med skivstång (jag har glömt vad det heter) per varv låter inte så jobbigt men det är nog det värsta jag varit med om hittills i alla fall. Jag var helt slut. Jag har också bestämt mig för att jag ska genomföra Prinsens minnes halvmara. 2,1 mil. Det är den 20e augusti så i sommar blir det hårdträning. Jag har fått med mig Fenja och Lovisa också. Självklart är alla som vill välkomna att vara med. Ju fler desto roligare. Efter träningen mötte jag Lovisa i stan för lunch på Roberts. Det är helt klart mitt nya favoritställe. Kräft- och laxsalladen + sojalatten är helt underbara. Dock är deras bryggkaffe inte riktigt lika underbart men det funkar. Efter det gick gick jag och köpte två par jeans. Jag fick tyvärr lämna tillbaka klänningen som jag skulle haft på nyår, men jeans är bra att ha. I natt ska jag jobba och imorgon bär det av till Växjö för att fira Majsan som har fyllt 25. Stort! Först måste jag dock hinna städa och äta middag hos farmor.


Like I'm the only one that's in command



Söt.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ojojoj, jag är imponerad Camel - en halvmara! Om jag är i rätt form kan du räkna med mig! ;) Då är det löptråning som gäller i vår och sommar då ja :) Tycker förresten att du ska följa din mersmak på skidåkning och pallra dig ner hit!

    2011-01-08 | 20:41:51
    Bloggadress: http://www.ihuvudetpajohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här: